torsdag 10. februar 2011

Bittesmå sommerfugler

Det er så mye jeg har lyst å male her i huset. Men neste prosjekt er å male vinduet i trappa! Hvordan jeg skal få til det, blir spennende å se. Men vi må nok bygge et stillas. Men de gule listene har irritert meg i snart 2 år nå! Fysj. Ellers er det mange hull her og der, som må sparkles,og males.


                       Se bort i fra den visne blomsten på hylla, og det dårlige lyset ;)

Her er noen bilder som er nye og noen gamle fra huset. Ting faller mer og mer på plass, heldigvis. Det tar tid og få det hjemmekoselig, men nå begynner det å bli det syns jeg.


Nå har jeg mange bittesmå sommerfugler i magen min som flakser rundt. I morgen er det en veldig spennende og en ny dag for meg, som forhåpentligvis blir en positiv opplevelse. Jeg er både redd, spent og glad når det gjelder i morgen. Kryss gjerne fingrene for meg, så skal jeg fortelle åssen dagen i morgen har vært :)

Nå går serien til meg og Kris på tv ( Det Ukjente), og det er superspennende!
Ha en fin torsdagsnatt!

Ingen kommentarer: