onsdag 2. februar 2011

Vi trenger da ingen bil ;)

Vært lite blogging i det siste, men det har skjedd en del, mye nytt og spennende, pluss at jeg ikke har vært i form.
Nå er ryggen min blitt mye bedre, jeg kjenner det fortsatt litt, men nå er den såpass bra at jeg kan trene igjen. Veldig deilig. Og jeg og noen venninner skal begynne på dans om noen uker. Blir gøy! Vi må bare vente på at kurset som er nå, er ferdig :) Da får vi både trent, danset fra oss litt, tenker jeg!

Bilen er fortsatt ødelagt, og her i huset bruker vi det kollektive. Fantastisk. I går hadde jeg ungene hjemme fra barnehagen, og vi tok først toget til oldemor på langhus. På veien fikk vi matet ender, og kjørt to tog. Det var så stas, at Matheo fremdeles snakker om togene :o)  Der spiste vi lunch, jeg var på et intervju ;) og når pappa kom fra jobb, hadde vi med mer mat til endene, og vi tok alle togene hjem igjen. 

Ungene har hatt feiring for samene i barnehagen i dag, og spist ute ved et bål de lagde :) Tipper de har kost seg :) 

Nå må jeg dusje etter jeg har trent, så får jeg vel legge meg, for vi må nemlig opp veldig tidlig om dagen. Fint at ungene får spise frokost i barnehagen hvertfall ;) 

Natta.

Ingen kommentarer: