tirsdag 8. februar 2011

Vakkert

Det er et utrolig fantastisk vær ute i dag, og den skal nytes med å vaske huset.... Vel, jeg skulle gjerne vært ute og nytet den, men denne uka blir det en del mer jobbing enn ellers, så derfor må jeg få gjort unna litt i dag. Jeg tok toget til treninga tidlig i morges, og var der ett par timer, og tok en inbody test i samme slengen. Jeg ble positivt overrasket over den, for kroppen min inneholder mye mer muskler enn fettmasse, og det er ikke mye fett på midjen min i det heletatt! Moro. Jeg skulle helst gå opp 3 kg, men var ingen fare :) Da ser jeg at treninga jeg har holdt på med regelmessig, har det blitt gode reultater av :)
Nå har jeg bestilt meg en treningsvideo også, som jeg skal trene hjemme de dagene jeg ikke får dratt på treningsenteret. Snart sommer, sol og bikinisesong vet dere! 

Ellers så planlegger vi nå og pusse opp badet nede, og skifte ut hele sikringskapet i huset. Det vil koste mye penger, så vi skal ringe litt rundt, og få høre priser. Gleder meg masse til og få fint bad nede også!


Nå er det to uker til vi skal på hafjell, og det skal bli så utrolig deilig! Gleder meg masse til og være mye ute med familien, og bare kunne stå på ski, snowboard og ake! :o)

Ingen kommentarer: