søndag 13. februar 2011

Perfekt søndagsmorgen

Jeg ble vekket av barna kl 8 i dag. Da var vi klare til å stå opp, bortsett fra pappaen.. ;) Han ligger å sover ennå.. Hehe. Jeg stekte egg, og vi spiste deilig frokost. Nå har vi vært nede på rommet og lekt litt, og jeg har hjulpet dem med å lage togbane. Nå er de nede alene å kjører tog. Er så deilig nå når de har begynt å leke sammen bare de to. De har så stor glede av hverandre :)




I dag skal jeg ha kveldsvakt på min nye jobb. Det er en jobb jeg bare skal jobbe en helg i måneden, og litt når det trengs, og når jeg har mulighet, som i helligdager og sånn. Det er på et sykehjem, og er kjempeinteressant! Har aldri hatt så mange tanker og følelser inni hodet mitt når jeg har gått hjem fra jobb før. Man føler virkelig man har gjort noe nyttig i løpet av dagen, og de setter så stor pris på deg. Men veldig mye å lære, og mye nytt å sette seg inn i.
Må si jeg føler meg veldig viktig med en gang den hvite uniformen er på plass ;)

Bilen vår skal bli fikset i dag, og jeg må si jeg gleder meg til å sette meg inn bak rattet, etter og ha kjørt kollektivt nå i 2 uker. Skal bli fantastisk! 



Den kjolen/tunikaen som Isabelle har på seg på bildet, har jeg også i lik :) De er så deilige og ha på seg, og er i fleece. Det er en mor/datter kolleksjon. 
Vi har også vært mye ute å akt i helgen!
Det har vært en deilig helg sammen med familien♥ 

Ha en fortsatt fin søndag! **

2 kommentarer:

Tina sa...

For en deilig morgen!

Nydelige barn altså :)
Lykke til med ekstrajobben, tror alle mennesker hadde trengt å jobbe på en sånn arbeidsplass for å få litt perspektiv i livet!

Hilsen ifra Tina som er fast leser.

Ps: Tusen takk for bildet av togbanen. Den har vi prøvd å bygge idag og, men måtte gi opp, for jeg huska ikke hvordan den var.. Googla i nesten en time for å finne bilde..
Så nå måtte jeg opp av sofaen og bygge den etter deres tegninger :) Thank You!

Veronica:o) sa...

Så koselig å lese at du er fast leser :)
Ja, jeg syns alle burde prøve å jobbe på en slik arb.plass. Man lærer så utrolig mye mer. Man får virkelig nye øyne... ;)

Hehe, så bra tegningene våre var til hjelp.. Hihi. Koselig :D