mandag 28. februar 2011

Hjemme igjen...

Vi kom hjem fra en fin vinterferie sent i går kveld. Vi var helt slått ut alle fire da vi kom hjem. Det som møtte oss kl 22.30 i går kveld, var masse ny snø. Og vi måtte måke oss inn. Kris syns ikke det tok seg ut å starte snøfreseren så sent.. ;) Jeg ser den!
Etter flere timer hjem, med stillestående kø flere steder, la vi oss nesten med en gang. Var jaggu godt å komme seg hjem igjen også :) 
Vi har stått masse på langrenn, slalåm, grilla ute og kost oss kjempemasse. Jeg brista jo halebeinet mitt på snowboard i påsken i fjor- og nå føler jeg at jeg har gått glipp av 15 år med slalåm isteden. Det var så utrolig gøy, og jeg må legge til at jeg var ikke så værst heller ;)  Jeg vet allerede hva jeg skal ønske meg til jul ;) 


I morgen kommer det en mann hit fra et bade-firma som skal se på badet vårt nede. Han skal gi oss en pris og se hva som skal gjøres der. Skal bli deilig og få et bad til som vi kan bruke :)

Nå er det natta her, og jeg gjør meg klar for en dag med etterlengtede trening  i morgen.



Ingen kommentarer: