fredag 18. februar 2011

Råtass

Jeg er en av de sjåførene bak rattet som mange sikkert irriterer seg over. Jeg kjører nemlig ikke fort. Jeg blir stadig forbikjørt, eller så henger enn annen liten gærning bak i rumpa på meg.. Jeg ble nemlig skremt etter at jeg kjørte ut på tomterveiene i november for over 1 år siden. Da forsto jeg hvor fort man faktisk kan kjøre ut og ha null kontroll. MEN jeg må ta meg sammen. For veiene er ikke såpeglatte hele tiden. De to siste dagene har jeg faktisk konsentrert meg om å kjøre fortere.. Haha. Så føler jeg er blitt en skikkelig råtass ;) Nå skal det sies at jeg fortsatt ligger unger fatsgrensa ;) Men er heller viktig å kjøre rolig enn og råkjøre avgårde.. Kan faktisk hende at det å kjøre litt saktere, er den raskeste måten å komme fram på alikevel.

Nå vil jeg anbefale på det sterkeste denne selvbruningen. Den heter So Bronze, og smitter ikke på klærne, flisene, fugene eller noe annet. Og ikke får du noen skjolder heller. Den lukter behagelig, og fargen blir veldig fin. Jeg er avhengig av den, og har brukt den siden i sommer. Den sitter på fra 7-10 dager, og du får farge litt med en gang du tar på, og kommer mer og mer gradvis utover dagen. 
Den fåes i spray til kropp og ansikt og en krem til ansikt. Jeg bruker bare sprayen. Superfornøyd! Vi selger den på jobben :o)



Ingen kommentarer: