mandag 14. februar 2011

Full uke

Jeg gjør meg klar til en ny arbeidsdag. I morgen er det min siste opplæringsdag, og jeg skal prøve meg selv litt alene. Skummelt og spennende! Det kribler i magen min. Jeg begynner på jobb kl 8, og kjenner at det er uvant og starte så tidlig- og ikke minst levere ungene så tidlig i barnehagen. Fordelen er jo at jeg er ferdig tidlig også :) Og morgentimene på jobb går jo dobblt så fort som ettermiddagstimene..

I dag hadde vi jomfruturen med bilen vår på veien med ny dynamo! Det gikk så det suste det. Nå er det ingen lamper som blinker inni bilen, annet enn noen forferdelige lamper på utsiden- nemlig varselblinken! Den skrudde seg på av seg selv helt plutselig, og jeg måtte kjøre store deler av veien til jobb med den på... Folk må jo tro jeg var litt halvgæærn inni der. Så det endte med at jeg slo det hardeste jeg kunne på knappen, og da slo den seg av ;) Måtte litt gode krefter til vet dere :)

Da Matheo hadde lagt seg i kveld, hørte vi han oppe i babycallen. Han lå i senga og snakket for seg selv.
"Natta mamma. Natta pappa. Natta tatta. Natta puta..."♥♥

Og Isabelle har blitt helt hysterisk redd for ansiktene/øynene til lekene sine og bilder. Alle dukker, og lykketroll er snudd andre veien dagen etter. Hun sier de ser på henne. Og ista fikk jeg beskjed om å ta ned to englebilder som henger på veggen hennes, fordi de ser på henne... Scary! Kanskje lekene danser og går rundt om natta? Haha. :P


Nå er det natta her,  så får dere ha en fin natt også** 
Klem

Ingen kommentarer: