søndag 30. januar 2011

No car!

Jada, så det... Nå har vi altså ingen bil.. Mulig vi har kjørt litt for lenge med en dynamo som var litt ute av drift, for på vei hjem fra mormor i dag, hørtes det ut som vi kjørte på en elg.. Jada! Det var altså dynamoen som rett og slett falt noen hakk?! ned under panseret foran. Og den brakk i 2. Eller for alt jeg veit. En del av den brakk av... Nå har vi ingen servo eller lys på bilen. For det jeg har lært meg i løpet av dagen, er at dynamoen er med på å lage strøm på bilen ;-) 
Så nå ser jeg for meg en herlig uke uten bil. Jeg må opp kjempetidlig, gå til barnehagen med ungene, og gå tilbake til toget.. Blæh! Hadde jeg bare kunne gått til toget så, - men ungene må gjerne i barnehagen først. Jeg ønsker meg mildt vær til uka!

Jeg har fått ny mobil i dag. Jeg er kjempefornøyd. Og Kris har styra med applikasjoner på den, så nå har jeg plutselig telefonnummeret til ALLE venner på facebook på den. DET trengte jeg ikke da. Så skal prøve å fjerne det bort igjen. Da kan det hende jeg ringer til folk jeg ikke trenegr å snakke med. Hvertfall når jeg plutselig har fått touch og, så er det LETT å trykke feil! 


I dag har vi vært i koselig bursdag til Aron i barnehagen til snuppa. Der har ungene lekt og kost seg masse. OG fått i seg en del sukker- akkurat sånn det skal være i en barnebursdag :)

Nå er de utslitt, og snart inni drømmeland begge to. 
Ryggen min er mye bedre nå. Er fortsatt vond, men jeg har ikke trengt å ta noen smertestillende i dag. Da er jeg nok bra i løpet av noen dager, og forhåpentligvis klar for trening igjen! :D 
Nå er det sofakos og godis her, før en kollektiv-uke starter for fullt! :S

Bildet er lånt av aftenposten.no

2 kommentarer:

Aina:) sa...

Kjenner til den å plutselig bli uten bil :/ Forrige mandag så knakk jeg nøkkelen i tenningslåsen...på min gamle camry...snakker om blåmandag !!!
Men på fredag kjøpte jeg meg ny bil, en Chevrolet Tahoe <3

gratulerer med ny mobil, jeg har akkurat fått meg HTC Desire :)

Veronica:o) sa...

Uff, du også var uten bil ja....!Det er jo såå kjedelig. Men gratulerer med en ny! Så utrolig deilig!! Man er faktisk veldig avhening av bil. Merker jeg ikek får dagen til å gå rundt i det heletatt, med Isabelle som skal på dansing, jeg trening, besøk hit og dit osv. Slitsomt.

Takk for det. Jeg skjønner ikke så mye av den ennå, og jeg ringer ofte istedet for å sende mld, men er superfornøyd! Desire er jo også knallbra. Er vel hakket nyere enn legend?