onsdag 20. januar 2010

7 ting du kanskje ikke visste om meg??

Nå har jeg blitt utfordret av Monica til å skrive 7 ting om meg selv, som du kanskje ikke visste fra før... Vel... Litt vanskelig egentlig.. men, får prøve da..

1. Da jeg var liten så sang jeg og min "gamle" bestevenninne i Oslo Sprektrum på "barnas kulturmønstring",på Vinterbro Senteret, flere eldresenter, Ski rådhus teater, halmfestivalen i Ski.. Ja, vi prøvde rett og slett og bli verdens mest kjente artister! Haha. Og kallte oss Blackwhite! Vi kom på radioen også! :)

2. Elsker å gå gravid! Minus bekkenløsning og kvalme! :o)

3. Er redd for å gå ute i mørket..

4. Er flink til å tegne og male :o) Tegnet alle kjendiser på Paint da jeg var mindre. Ble prikk likt! :P

5. Er livredd for å snakke i stor forsamling.. Er supersjenert. (Rart jeg turde å synge på scene da jeg var liten egentlig).

6. Spiser mer enn en mann eller en gorilla... Haha.. :P

7. Jeg hadde disse hobbyene da jeg var liten: håndball, orgelkurs, drilling, friidrett, turn og kor :o)

Nå har dere litt å le av, og snakke om.. hehe :P


Tenkte å utfordre Amèlie til å ta denne:o)

Ingen kommentarer: