lørdag 23. januar 2010

Nå har jeg blitt utfordret igjen..

Monica har igjen utfordret meg.. Hehe.. Men det hjelper jo på med fler innlegg, når man står helt tom, og ikke vet hva man skal skrive om.

1. Gå inn på mine bilder/mapper
2. Velg den sjette mappen
3. Finn det sjette bildet
4. Sett inn bildet på bloggen, og skriv litt om det
5. inviter 6 nye, link og gi beskjed

Dette er det bilde som dukket opp hos meg..



Nå har det seg sånn at jeg har utrolig mye rart på pc'en.. Alt mulig egentlig. Og en gang for lenge siden skulle jeg og Kris finne en is som var da vi var små. Nemlig "tyggis"-isen. Den finnes jo ikke mer, så Kris sendte mail til Diplom is, for å spørre om de har tenkt og ta den tilbake. Det har de altså ikke...:( Men så vidt jeg kan huske, så var den veldig god. Kris sier det hvertfall.. hehe:P
Så derfor har jeg is kartet fra 1990 :o)

Nå vil jeg utfordre:

1. Lone og Maria :o)
2. Amélie
3. Camilla
4. Anneline
5. Lisa
6. Linda

2 kommentarer:

Lambertsetergjengen sa...

Åhh, så ikke denne før nå jeg..:) skal se hva vi får opp etterhvert..hjeeelp..hihi

Veronica:o) sa...

Hehe:P Det syns jeg jaggu dere skal ja :o) Dere må blogge mer.. hehe.. er innom hver dag og ser om det er kommet noe nytt jeg :P hihi