mandag 18. januar 2010

Snart er det jobb igjen!!


Uff..De siste dagene har jeg virkelig skjønt at det ikke er lenge igjen av permisjonen min... Får helt vondt inni meg, og blir skikkelig trist over at denne permisjonen snart er over. Hvor er dette året blitt av? Er 1 år siden jeg ble fullt sykmeldt pga bekkenløsning. Så nå har jeg bestemt meg for at jeg bare skal kose meg hjemme med Matheo de siste mnd'ene. Skal bare NYTE dagene og kose meg med mine og mitt. Prøver å trøste meg med at jeg "bare" har en 70% stilling, og skal ha 5 uker ferie etter Kris har hatt pappaperm, så blir jo mer tid hjemme, enn jobbing.. :o)Så blir det sikkert deilig og komme i gang med det normale liv igjen og. Man går jo hjemme i en liten boble når man går hjemme. Men uansett, at jeg har sagt at dette er vårt siste barn, vet jeg ikke helt om jeg fortsatt mener.. hehe. Får nok se om noen år, så kanskje det kommer en liten attpåklatt:o)