søndag 3. januar 2010

Ble en slapp søndag :o)

Idag skulle jeg egentlig trene sammen med Amélie kl 11. Men jeg hadde så klart helt glemt at Kris skulle jobbe idag... Så da ble det vanskelig. Orker ikke ta tog til ski i 18 minus, med 2 barn.. Dessuten får jeg ikke trent så lenge jeg vil når jeg har med de.. Istedet vasket jeg huset, med srtor og god hjelp av Isabelle, og rydda her.. Ble så mye koseligere her nå med denne sofaen altså;) Gleder meg til tirsdag, da vi mest sannsynlig skal kjøpe teppe og ha under.

Jeg er også blitt ganske hekta på det gamle kronespillet på nettet.. Så spiller det med en gang jeg får mulighet.. Her kan du spille det.. Er kjempegøy! Rekorden min er 51, så bare og prøve å slå:D

Og endelig har jeg klart og få til spotify. Nå har jeg fått en invite, så da kan jeg spille musikk derfra helt gratis.. Veldig greit.

I kveld skal vi kose oss med raclette.. Det er et helt år siden vi har gjort, og det skal bli godt! Nam nam.


Ingen kommentarer: