onsdag 27. januar 2010

Dere er de beste! :o)

Dere fyller mitt liv med glede og latter!Dere fyller mitt liv med rikdom,rikdom som ingen kan ta.Deres fine små hender som stryker varsomt på meg.Ord som dere gleder meg med,jeg setter stor pris på det.Det er vanskelig å beskrive mine følelser for dere.Ord blir så lite,men dere betyr alt for meg og det skal dere vite, min lille Isabelle og Matheo <3

Lukk øynene kjære, og vær ikke lei. Mamma vil alltid være hos deg. ... Når du er våken, når du sover, når du tar dine første skritt jeg lover. Jeg skal kile deg så du ler, og ligger på ryggen og ber om mer. Jeg skal kysse dine kinn, dine ører og din nese, og tørke tårene vekk fra fjeset. Jeg er hos deg, dag og natt, mitt kjære barn, min lille skatt


2 kommentarer:

Camilla sa...

snufs snufs... så fint !!
Tror ikke jeg ble kvitt alle de ekstra hormonene jeg fikk da jeg var gravid, fordi små rim som dette kan få meg til å hulke hele kvelden hehe..
ha en fin kveld!

Veronica:o) sa...

Hehe, jeg vet! Blir sånn jeg og..:) Så blir jeg så vemodig og trist av en eller annen merkelig grunn.. haha:P
Ha en fin kveld du og!