søndag 31. januar 2010

Aketur og gulvlegging

I natt prøvde begynte vi litt med kampen om å ikke gi Matheo noe mat på natta når han våkner. Vi la han som vanlig kl 19, og han sov til ca kl 2. Da putta jeg inn smokken, og uten noe problem, så sovna han igjen. Da sov han til halv 5. Men da nytta ikke smokken... grr.. Og jeg var såå trøtt, at etter jeg lot han ligge å gråte i 5-6 min, måtte jeg gå å lage litt melk til han.. Uff.. Det som er så vanskelig er at jeg er redd han vil vekke Isabelle med den skrikinga si, og da er vi jo i gang, men to barn, som nekter å sove mer.
Heldigvis klarer han å drikke selv, så jeg gir han bare flaska, så drikker han selv. Det er jo hakket bedre, enn å ta han opp, og mate han i armene mine (selvom jeg også synes det er utrolig deilig og koselig).

Men nå driver Kris nede og legger gulv på rommet hans. Og mest sannsynlig kommer Matheo til og få eget rom i natt! Jippi!! Og da vil han kanskje sove enda bedre og? Det gjenstår å se. La oss krysse fingre=)

Nå sover lillegutt, men så fort han har våkna skal vi ut og ake! Det skal bli gøy! :o)

Ha en fin dag alle =)=)



Ingen kommentarer: