onsdag 27. januar 2010

Nå er denne dagen over

I dag har Kris nesten gjort ferdig rommet til Matheo. Nå mangler det bare male siste rest av taket, lister, og legge gulv:o) Det blir så utrolig fint, og den blåfargen som er på veggene er skikkelig fin!! Blir jo et helt annet rom. Så må vi på ikea og kjøpe kommode og bokhylle. Tenkte også og finne ett søtt veggord og ha på veggen hans. Så lenge han er baby, vil jeg at det skal være et søtt gutte/babyrom. De blir jo altfor fort store og tøffe gutter, og da er det ikke like kult med sengehimmel, babyblå vegg og masse søte duppeditter som mamman har hengt opp ;o) Så jeg gjør det så lenge jeg kan.

Ellers i dag har det gått i ett siden kl 13. Vi dro til langhus, innom oldemor. Så dro jeg og Matheo en rask tur innom ski, så dro vi og hentet snuppelura i barnehagen. Da vi kom hjem lagde jeg middag, samtidig som Matheo måtte ha mat, og krabba rundt i huset. Isabelle og forsåvidt, men hun styrer mest på egenhånd, som å vaske hendene sine på badet, smører seg med krem eller andre ting som ikke er så farlig. Matheo spiser jo blomster, raser ned og knuser lysestaker osv osv.
Ble ordentlig middag med poteter og koteletter osv, og da skulle så klart ikke Isabelle ha en bit engang..

Deretter ble det bading av begge gullungene. Gøy å bade sammen! De er helt ville oppi vannet, og Matheo er helt vill med en gang jeg starter og fylle i badekaret.



Matheo fikk endelig på seg bleie og pysj, for det er jaggu ikke lett lenger, han skal nemlig ikke ligge ett sekund rolig på ryggen mer. Så ble det legging av han, og kveldsmat og legging av snuppa. Da hang det så klart en edderkopp i taket på rommet hennes, så jeg måtte hente støvsugeren, og samtidig berolige henne med at den ikke er farlig osv.Gikk greit til slutt:o)

Nå sover begge vakringene, og jeg kan slappe litt av alene i sofaen. Snart kommer Kris hjem, så er det natta. Håper bare Matheo kan sove hele natta snart, så blir vi ihvertfall litt mer våkne om morgenen,når vi må opp litt før 7:)



Mine 2 skøyerfanter:o) <3

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det er så fantastisk morsomt å lese bloggen din! Du er kjempeflink Veronica ... jeg er inne og titter flere ganger hver eneste dag - disse gullungene er jo bare helt fantastiske! Gleder meg til å se rommet til gullgutten!
Kos og klem fra farmor

Veronica:o) sa...

Hehe, så moro at du leser ;o) Ikke hver dag man har noe gøy å skrive om da men ..hehe:) Ja, når det blir ferdig, må dere komme å se!
Klem