fredag 29. januar 2010

=)

Isabelle er så morsom.. I hele dag, siden vi kom hjem, har hun vært nede på rommet sitt og lekt masse.. MED sekk på ryggen, og veske på armen. Hun har kommet smilende opp i stua innimellom, for å vise seg fram, og for å leke med Matheo. Hun syns det er så gøy at han skal sitte oppi gåstolen sin, mens hun dytter han rundt. Og hun leser, og styrer fælt med han, og putter bamser, og lego (les: skjeer, dukker, luer, smokker, gaffler) oppi stolen sammen med han. Han syns det bare er morsomt, men stakkar, han må virkelig bli en tøffing han som hun herjer med han.. hehe:P
Syns det er så fint at de leker så bra sammen. For meg er det faktisk litt avslappende innimellom. For mens de underholder hverandre og leker, kan jeg sitte i 5 min og bare SE på :o) Det er deilig.
Isabelle fikk også lov å hjelpe til med å gi Matheo kveldsmat i dag. Grøt. Det var stas! Og det gikk veldig bra, det ble litt (les:vanvittig mye) mer søl enn ellers, men det er jo bare å "vaske bort", som Isabelle så pent sier. Er sant det da ;o) Og i mens fikk jeg lagd middag.

I dag har jeg også klippt Matheo igjen. Han har jo den utrolig hårveksten, som resten av familien hans også har. Så fikk han litt voks i håret sitt, og ble så fin gutt atte =)
Kris kom hjem sent i dag, så nå blir det litt TV titting, før det er natta.
Dette var litt om oss i dag, nå må dere ha en fin helg og fredagskveld alle sammen!! =)

Ingen kommentarer: