tirsdag 7. desember 2010

Da var vi klare =)

I dag hadde jeg store planer om å trene, men droppet det i dag og, siden formen fortsatt er dårlig. Da leverte jeg ungene ca kl ti, og dro rett til ski. Der handlet jeg den siste julegaven. Så da kunne jeg endelig handle litt til meg selv. Jeg har ikke kjøpt meg en ny olabukse på over 2 år eller noe, så det var på tide med en ny. Denne gangen var det min tur. Så en ny olabukse og en genser rikere, og jeg ble veldig fornøyd. Fikk også handlet en del julestæsj, og en del klær til barna. Spesiellt ull. Det er noe vi aldri får nok av. Det og fleecetøy. Jeg møtte også Monica og Teo en liten tur =). I dag var det 14 grader i huset da vi sto opp, så da var det på med ull fra topp til tå, og fyr i peisen med en gang. Ute var det -24. Grusomt kaldt!Deilig og være inne da. (Hvertfall når man har fått varmen i huset).


Jeg gleder meg veldig til jul nå. Vi skal feire den hjemme sammen med mamma og svigers =) Det blir kjempekoselig! Håper bare vi får til julematen, -ellers blir det katastrofe! ;) Men det skal nok ordne seg =)
Nå er det bading av to troll, så er det sofaen og tv når de er lagt. I dag er det jo Greys også.
Ha en fin kveld til deg som leser. Ikke glem og legg igjen en kommentar innimellom. Det er veldig koselig og få respons fra dere.. Er jo tross alt ca 20 stk som leser hver dag... Hihi =) 14. desember er det foressten 3 år siden jeg startet bloggen min... Det har gått veldig fort...

2 kommentarer:

Tina sa...

Hei hei.
Jeg er en av de 20, eller hvertfall så titter jeg innom hver gang det popper opp et nytt innlegg :)
Trodde vi hadde det kaldt jeg, men -24 var drøyt syns jeg.. her er det fra 15-20, og mektig lei av at Herman bare er inne, både i bhg og hjemme.. Akalei blir vi begge to!
Ullklær er det aller beste, syns jeg kjøper et plagg hist og her, men stadig er det tomt i skuffen, så sant som du sier, man kan aldri få nok ull..

Kos deg med ny bukse og genser, merkelig hvor mye det kan bety på både formen og humøret, det fortjener vi!!

Lykke til med videre blogging, nydelige barn, herlig mamma, fine hverdager og litt tips hist og her gjør det til en blogg verdt å lese!

God bedring :)

Bloggklemmer fra Herman og Tina.

Veronica:o) sa...

Så koselig og lese! Ja, fy søren, er så kaldt om dagen.. Best og være inne da ja :)
Ikkesant, vi må unne oss selv noe nytt innimellom også.. Er ikke mye som skal til heller..
Etterpå skal jeg titte innom bloggen din =) Den ser veldig koselig ut!

Kle dere godt, og ha en superfin dag begge to. Klem fra oss