tirsdag 28. desember 2010

Den store byttedagen...

Jeg hadde planer om og dra en kjapp tur til ski i dag, og kun bytte og fikse et par julegaver. Sånn ble det altså ikke, for jeg var jo ikke den eneste der :) Endte med at vi var der i hele fire og en halv time! Jeg, barna og mamma gikk jo rundt og tittet litt og, for det er jo salg. Men jeg finner meg aldri noe på salg, og endte opp med ett par ting til normal pris istedet.. Virker som de setter fram ting som er blitt ryddet vekk fra forrige sesong, som de ikke fikk solgt til en rimeligere penge nå. Matheo fikk seg blant annet også nye sko og en kul Mexx jakke:). Han har gått opp fra str 22 til 24 i sko str på ca 2 mnd! Hvordan skal dette gå? Hehe :)
Jeg fikk også kjøpt kalkun til nyttårsaften. Litt over 7!!! kg. Vi blir 5 voksne og 5 barn som ikke spiser stort, så vi skal nok bli mette tenker jeg :) 

I hele dag har vi vært på farten, så skal bli deilig og slappe av litt nå, før den siste jobbdagen og barnehagedagen er i morgen, før langfri fram til neste onsdag. Digg! 



1 års bilde av meg :)

 Og prinsen som er klar for senga♥

Ingen kommentarer: