fredag 10. desember 2010

Venstre- en god nr 2 :)

I dag skulle vi opp kl 6. Jeg våknet kl 5 av meg selv, og fant ut at da skulle jeg like gjerne skru av vekkerklokkene, for da var jeg jo våken.. Men vips, - så sovnet jeg igjen gitt. Merkelig det der... Jeg bråvåkna klokka 7.15, da var det en time akkurat til jeg skulle være hos legen på Langhus. Jeg heiv på meg og ungene noe klær, og klarte og være i barnehagen til ti på åtte. De spiste frokost i barnehagen :)
Hos legen fikk jeg vite det jeg var redd for og høre. Jeg har fått senebetennelse i høyre håndledd.. Fint det, for det er så lett å klippe med venstre liksom.. Ehh.. Fikk egentlig sykmelding, men jeg nektet det, så dro på jobb.. Mye og gjøre før jul, så kjipt det skjedde nå :( Håper de tablettene jeg fikk hjelper, og at jeg blir fort bra i hånda.. På pc'en kan jeg hvertfall skrive med venstre ;) 

Nå er det x- factor og håndball på tv.
Ha en fin kveld :)


Ingen kommentarer: