søndag 12. desember 2010

Har jeg blitt rundlurt?? :S

I dag har jeg kjøpt meg noen ugg på nettet som jeg har siklet på lenge.. Penger ble trukket fra kontoen min, og jeg var fornøyd i nøyaktig 4 minutter og 53 sekunder... Jeg oppdaget nemlig denne siden ...http://www.dinside.no/855870/ugg-som-svir-i-lommeboka#debattfelt. Og gjett hvor jeg handlet.. Jo, selvfølgelig på den siden.. Det er trukket riktig beløp fra min konto, men det var ikke PayPal, så vil det bli trukket mer senere? Skoene er mest sannsynlig fake, - hvis jeg får de? Jeg har prøvd og sende uttallige mail, som ikke blir sendt. Så fikk jeg en kompis til og sjekke opp dette.. Er visst en mann fra Kina?! som står bak. Med en annen mailadresse man også kan kontakte på. En hotmail-konto.. Virker jo seriøst må jeg si.. Jeg sendte nettopp en mail, om jeg kunne avbestille bestillinga OG få pengene tilbake. Redd jeg nå verken får sko eller penger... Uff... Får sikkert ikke sove i natt nå....

Dette er de skoene jeg en gang drømmer om og eie:



Ugg Classic Cardy

1 kommentar:

Monica Jensen sa...

ordnet det seg? fikk du skoa? ellers har jeg et par ubrukte her du kan kjøpe ;)