søndag 12. desember 2010

Julemiddag :)

I går hadde vi kjempekoselig besøk. Vi spiste raclette, drakk vin og koste oss :) I dag har vi vært på middag hos mamma/mommo. Der fikk vi julemiddag, siden Jeanette (søsteren min) skal til tyskland i jula, og ikke vil få servert ribbe der ;)  Det smakte veldig godt. 
Nå sover begge barna søtt i sengene sine, Kris spiller fotball, og jeg slapper av i et stille hus. Deilig assa! Hånda mi er helt fin igjen og.. Gikk overraskende fort over :D 
Neste helg har jeg bursdagfeiringer for meg selv med gode venner. Snuppa skal på teater, og Kris på julebord.. Tror det blir en bra helg!!  Har fått meg ett par ting til fra perfect home nå.. Jeg har vel snart hele katalogen ;) De har jo såå mye fint.. Men fortsatt en del varer jeg venter på. 




Ingen kommentarer: