onsdag 22. desember 2010

Ferdig!! Thohei!

I dag våknet snuppa med feber, og Kris måtte komme hjem fra jobb.. Og vi fortsetter med sykdom..Etter en lang og hektisk dag på jobb, med stappfulle lister, kun 15 min på rompa, dro jeg rett til ski og trente, og inn på storsenteret for og bli ferdig til jul. Det var jeg altså ikke alene om, så jeg sto vel i 20 min i kø på blomsterbutikken, en hysterisk og gal dame som jobbet der hylte NEI! til alle kunder som gikk inn i butikken, fordi hun ville nemlig komme seg hjem til ni, og jeg holdt på og fryse ihjel i nesten 20 minus på togstasjonen hjem. Var godt og komme hjem, og sitte
Nå har vi fått juletre opp i stua, og det skal pyntes i morgen. Vi har allerede to helt gærne katter som er veldig fornøyde, og tror vi har tatt inn et tre pga dem. Så slipper de nemlig gå ut og leke i trærne i denne kulda..  Jeg har pyntet med noen kongler her og der og, som allerede en er under sofaen, og resten aner jeg ikke hvor er.. Maja koser seg hvertfall ;) 
I morgen er det jobb til fire, så handle et par småting til julaften- så hjem. Nei- nå er det natta her. 
Ha en fin bittelille julaften i dag dere!

Har foressten fått en julegave det står 
Til: Veronica 
Fra Veronica
på i dag.
En utrolig kul rettetang! Og den er kjempefin og krølle håret med og :o)




Ingen kommentarer: