torsdag 30. desember 2010

Nyter siste del av 2010!

Vi har begynt og sove til ni -halv ti alle sammen om dagen,- og det er ikke så ille egentlig. Men Matheosen vår sover veldig dårlig om natta, siden han begynner og få opp hjørnetennene sine. De er fryktelige og få opp.. :( Derfor han tar igjen søvnen sin på morgenen, tenker jeg. 

I dag har vi hatt koselig besøk av en venninne av meg, med venninne og baby på 6 uker og datteren som går på dansinga med Isabelle. De har kost jeg glugg ihjel, og vi har spist deilig lunch og sjokoladekake, og drikket kaffe og skravlet. Jentene hadde til og med klart og male deler av veggen på rommet til snuppa orange med en fargestift.. Herlig! Hehe..

Tenk,- nå er det bare 1 dag igjen av dette året- 2010. Tiden flyr av sted, og dette året har hatt masse latter, glede, tårer, lek, kos, turer og mye mer. Og håper at neste år blir like bra, eller enda bedre. Neste år får vi en femåring og en toåring. Tenk det! Jeg syns alltid nyttårsaften er en veldig vemodig og litt trist dag, fordi vi tar farvel med det gamle. Nå er jeg litt rar der, for jeg har jo angst for det og bli eldre, og syns at barna mine vokser alltfor fort i tillegg. Men så klart helt herlig og se de vokse opp, og se alt som følger med. Selvom vi har dager med kjempemasse trass og krangling og uenigheter, har vi også dager som er fyllt av latter, glede og kjærlighet, og ikke minst masse søskenkjærlighet :) Når man ser tilbake på årene som er gått, er det jo faktisk det positive som sitter igjen i tankene våre. Alt det andre er liksom glemt. Derfor man glemmer hvor ille trassalderen har vært, og syns den de er i akkurat nå er den værste hittil;)

I morgen får vi besøk av gode venner, og jeg skal styre og ordne her. Har kjøpt inn masse pynt og stæsj, og kalkunen er allerede smurt inn med smelta smør, salt og pepper. Gruer meg litt til og koke kraft av invollene, mest fordi at det er ekkelt, men også fordi jeg aldri har gjort det før:) Blir spennende og se!

Ha ett godt nyttår alle sammen, og en fin feiring i morgen! Så håper jeg at dere som titter innom, også titter innom neste år! 

Klem


Ingen kommentarer: