lørdag 18. desember 2010

Tomt hus og feiring

I går hadde jeg bursdag, og da ble jeg 26 år.... Uff.. Hater og nærme meg 30, og sliter mer og mer med det faktisk.. Tror jeg begynner og nærme meg 30-år-krisa! Wææ! Syns faktisk det er en grusom tanke. Men uansett, lite og gjøre noe med, og man skal jo være glad for hvert år man får på denne planeten, sammen med de man er aller mest glad i. Isabelle var mer gira enn meg (rart), og sa "Gratulerer med dagen" ca 100 ganger. Hun hadde lagd rosa bursdagskrone til meg i barnehagen også.. Søta mi♥♥.
Vi har barnefri hele helgen- noe vi aldri har hatt før med to barn. Så det er veldig rart. Er stille her, for og si det sånn ;) Matheo er hos mamma/mommo og Isabelle er hos farmoren sin, og skal se Jul i Blåfjell på teater og se på slottet =) Tror de koser seg veldig.  Vi våknet halv 12 i dag, og så lenge har vi vel ikke sovet på lenge, uten og være slitne og fyllesyke..
I går var jeg og Kris ute og spiste deilig mat.. Drakk rødvin og koste oss. Skikkelig deit. Var på bowlers faktisk, og maten der er kjempegod. Så dro vi på kino etter det og så Red. Den filmen var bra, så anbefaler den til de som ikke har sett den. 
I dag skal Kris på julebord med jobben, og jeg får masse jenter på besøk. Vi skal spise tapas, skravle og kose oss, og kanskje ut en tur også. Gleder meg. Tror denne kvelden blir like bra som i går, og alt i alt en super helg og bursdagsfeiring, tross den høye alderen ;) 




2 kommentarer:

FruHellstrøm sa...

Gratulerer med vel overstått feiring :) Og det høres jo ut som at dere hadde det kjempe koselig :) Husker selv når jeg ble 26 år... Det var helt ille! Men nå er jeg 28 år, og synes ikke det er så ille lenger ;) hihi, blir 29 år i april, så kan jo være tanken på 30 kommer da... Men vi får nå se :) Er glad for hver dag sammen med mine kjære også :) Det er jo det som teller, men det er synd at dagene og ukene flyr så fort... Er gravid med nr 3 også, så da teller jeg jo uker, og da går det enda fortere :)

Håper du får en kjempe koselig kveld sammen med venninnene dine :) Det kan jo nesten ikke slå feil:)

Klem Tina

Veronica:o) sa...

Tusen takk for det! Godt og høre det ikke bare er jeg som fikk litt angst her.. Uff.. Føler liksom det er så mye jg vil gjøre før jeg er 30.. Gifte meg blant annet.. Men det spørs, da vi ikke er forlovet en gang.. ;) Hehe. Oi, så koselig at du venter nr 3. Gratulerer så mye!! Når har du termin?
Takk for det, tror nok en kveld med venninnene blir kjempekos ;) Kan nok ikke slå feil der nei :) Ha en fortsatt fin lørdag og god helg til deg og dine :)

Klem Veronica