søndag 5. desember 2010

Masse snø!!

I natt har det kommet kjempemasse snø! Kris har akkurat vært ute og fresa, og jeg krysser fingrene på at det ikke kommer mer snø i løpet av natta, for da må nemlig jeg ut og frese i morgen før jobb. Da har man liksom ikke all verden med tid:P. Morgene er det nok stress fra før liksom;)
Formen min er helt elendig i dag. Halsen verker, stemmen er nesten borte,og det samme er smak- og luktesansen min..:( Utrolig kjipt.Må nok få en time hos legen. Har utsatt det nok nå egentlig.
Vi får snart besøk av søsteren min, jeg skal klippe henne og stripe litt hår.Jeg orker det vel, når jeg først er igang:p. Så skal vi kanskje lage enda litt mer pepperkaker. Fikk ikke lagd så mange av de i går, da vi ikke fant pepperkakeformene våre.. Hehe. Så da ble det bare store pepperkaker :)





Ingen kommentarer: