onsdag 29. desember 2010

Leker handy og store vedkubber!

Da pakker jeg saksene langt nede i den store veska, - helt til neste onsdag! Det skal bli deilig med langfri nå altså ;) 
På dagen i morgen får vi besøk av ett par venninner og en venninne av Isabelle fra danseskolen. Det blir kos. Og etter det blir det atter en tur på storsenteret.
Siden jeg kom hjem ista, har det skjedd en del her. Jeg skulle først ut og prøve og hogge noen vedkubber med øksa til Kris. Det er noe jeg aldri har gjort før, og sto utenfor og kastet øksa opp og ned i bakken. Det endte med at jeg slo vedkubben lengre og lengre inn i bladet, og klarte til slutt ikke løsne kubben fra øksa igjen. Maja (minstekatten) ble så nysgjerrig på alt bråket utenfor og hoppet opp i vinduskarmen på kjøkkenet, og knuste to av favoritt lysestakene mine som sto der. Så jeg gikk inn med de andre store kubbene, som jeg ikke fikk delt opp, og prøvde og putte de i ovnen likevel. Den ene tok fyr idét den ble lagt inn, og jeg fikk ikke igjen døra, så den lå og brant halvveis ute av ovnen. Så måtte jeg støvsuge og rydde opp alt glasskåret, og begynne på middag, samtidig som jeg måtte passe på at ikke stua tok fyr pga vedkubben i ovnen. Det begynte og koke litt i toppen ett sted her da ja. Til slutt ordnet ting seg. Vedkubben ble mindre, og fikk plass inni ovnen, og glasskåret ble ryddet opp :)
Nå har jeg fått kjøpt meg i.d minerals pudder fra nettet til hele 189 kr inkl frakt. Den koster jo nærmere 500 kr her i norge, så penger spart fra utlandet der :) På www.feelunique.com finner du masse sminke og kremer som er mye billigere. Og der er det PayPal, så der er det trygt ;). Går ikke på en like stor smell igjen, som jeg gjorde med de fine strikka uggsa mine. Hehe.


Ingen kommentarer: