lørdag 1. januar 2011

Godt nyttår 2011!!

Håper alle hadde en fantastisk feiring i går?

Det hadde vi. Jeg ordnet og styret her i hele går. Og maten ble så god! Vi fikk besøk av to vennepar med barna dems, så vi ble 10 stykker.  Etter maten hadde vi creme brulee til dessert :) Så gikk vi bort på idrettsplassen med de minste, og skøyt opp noen raketter for dem. 
Vi hadde pakkeleken, som var veldig populært for både store og små, også spilte vi Taboo. Vi hadde det veldig koselig. Det viktige var jo at de store barna som skulle vente til kl 00, ikke kjedet seg. Og det tror jeg ikke de gjorde. 
Vi bor så fint til her, for huset vårt ligger litt høyt, så derfor har vi den utsikten. Vi så fyrverkeri ut over hele fra terrassen vår.  Var så fint!

Det første Isabelle sa i dag, når hun våknet, var at hun hadde det kjempegøy i går. Selvom hun la seg rett etter pakkeleken :)

I dag sov vi til 9.30 hele gjengen. Og det passet jo fint i dag også det, siden det ble litt sent i går :) 


I dag er en perfekt start på det nye året. Er strålende sol ute, og for første gang på flere uker, har vi faktisk lyst og lufte her ;) Får sånn vårfølelse av dette været, og er så deilig at det går mot våren nå, syns jeg! Minner meg veldig om da vi bodde i Lyngåsen, og jeg skulle vaske bilen mens jeg hørte på Anastasia.. Merkelig.. :)
Nå sover minstegull, og når han er våken skal vi ut å ake og gå på ski :) 

Ha en strålende 1. januar-dag alle sammen!!
**

Ingen kommentarer: