torsdag 18. mars 2010

Barselkveld

I dag har jeg bare vært hjemme med Matheo. Han har det ikke veldig gøy om dagen, er veldig slapp, og ikke helt i toppform. Men heldigvis er feberen borte, også har han ikke kastet opp på flere dager nå.
Jeg fikk besøk av Linda og Mathias, så det ble litt skravling og kaffedrikking da. Veldig koselig. Så gikk vi en tur og hentet Isabelle i barnehagen. Var stas og bli henta når de ble med altså;)

Ellers har det ikke skjedd så mye nytt her idag. Bare tatt det med ro, slappet av og spist taco:)

I kveld skal jeg møte jentene fra barselgruppa uten barn. Da kan vi ta med noe vi vil gjøre samtidig, som feks de som strikker tar med det osv. Jeg tenkte å ta med albumet mitt, så blir det kanskje ferdig en dag det og. Det blir nok koselig:)

Ha en fortsatt super torsda alle sammen!

P.S. Vil også gratulere Monica med ny jobb! Det fortjente du virkelig altså :)

Ingen kommentarer: