lørdag 13. mars 2010

Konsert i dag =)

I morges, når vi hadde stått opp, tuslet jeg og Isabelle ned til butikken for å kjøpe litt morgenkaffe. Det var nemlig tomt her i huset, så da fikk vi oss en liten tur samtidig. Sola skinte allerede ved 10 tiden, så det var deilig ute. Da fikk vi oss iskaffe og sjokomelk på veien, og vanlig kaffe jeg kunne lage til oss (meg og Kris) når vi kom hjem igjen. Så gikk vi innom blomsterbutikken og kjøpte masse fine blomster=) Veldig greit å ha en så fin blomsterbutikk rett nedenfor huset vårt. Er alt mulig der, og MYE fint! =)

I kveld skal jeg på konsert med to venninner. Da skal vi se Donkeyboy! Det tror jeg blir gøy. Da skal snuppene og pappa'n være hjemme og kose seg med lørdagsgodt, har jeg hørt rykter om..



Meninga var at jeg og Kris skulle legge på takplater på rommet til Matheo, men det var ikke lett når det ikke var batteri på drillen hans:(
I morgen får vi besøk, så det hadde vært gøy å vise fram rommet hans mer ferdig enn det det er nå, men da får de komme en annen gang og se da også ;)

Ha en fin lørdag alle sammen, så skal jeg kose meg på Donkeyboy konsert i dag :o)

Ingen kommentarer: