tirsdag 23. mars 2010

Siste dag av permisjonen...

..og det er kjemperart og vemodig. Jeg skal ikke på jobb før etter påske, men det går fort. Nå er jeg så innstilt på det, så tror det blir veldig deilig når jeg først er i gang. En stor del av meg gleder seg veldig og. Det og komme seg bort og være litt meg selv igjen. Snakke med kollegaer og gjøre jobben jeg trives i=)

Dagen idag startet med at jeg dro på trening. Kinesis. Planen var at jeg skulle ta corebar, men ble overtalt da jeg kom, til å ta kinesis. Den timen var utrolig bra. Skikkelig hard og tøff time, og jeg ble skjelven i kroppen etterpå. Den varer bare i 30 minutter også, så man får skikkelig kjørt seg den halvtimen. Anbefales!


I dag har jeg vasket masse her hjemme. Skiftet på alle senger, og tørket støv over alt. Så dro jeg og Matheo på butikken, og gjorde en storhandel for uka, så hentet vi snuppa i barnehagen etter det. Begge ungene var friske, blide og fornøyde=)=)

Da ungene var klare for senga, skulle de bade litt først. Tok av Matheo bleia mens vi tappet i vannet, sånn han kunne lufte seg litt. Mens han krabbet rundt naken på badet, så bæsjet han likegjerne på gulvet, OG krabbet oppi det, og gnei det rundt på hele badet.. Deilig.. Alt måtte så klart vaskes, og han måtte skylles fort, før han ble puttet oppi badekaret. Da merket jeg at jeg var ekstra klar for sofaen=)

Nå sover begge ungene søtt og fredelig, og jeg må snart vaske badegulvet litt ekstra nøye. Tok nemlig bare en våtserviett som lå lett tilgjengelig ista, så greit og få det rent der. Hehe:p


2 kommentarer:

Anonym sa...

Bra jobba Matheo-vennen - akkurat slik det skal gjøres, hi hi ...
Klem fra farmor

Veronica:o) sa...

Hehe :) Han vet hvordan det skal gjøres ;):D Han er en bøllegutt, hihi..