torsdag 11. mars 2010

Vært på kontroll i dag =) Friske barn!

I dag har vi vært på kontroll med Matheo. Der var alt helt fint og normalt. Stor gutt han er blitt :o) Så var jeg også innom jobben min, og satte opp timelister, og gjorde meg litt klar. Gleder meg til å begynne nå. Var skikkelig koselig og være tilbake, og snakke med kollegaene mine. Det skal nok bli veldig deilig å ha noe annet å drive dagene med også..

Så har jeg vært flink og gjort litt mer i albumet til Matheo i dag. Må si det er tiltak og ta det frem, og sette seg ned. Men når man sitter der med det, er det jo ganske koselig da =)

Matheo veier 9530g
Lengden er: 71 cm

Akkurat nå i skrivende stund er alle her i huset friske igjen=) Håper det holder seg helt i morgen hvertfall..

Må bare legge til at jeg nevnte jo at det kanskje spøker nede. Nå er det jo foreløpig bare jeg som tror det. Men jeg er overbevist.. "Vet" at det står noen rett utenfor vaskerommet og kjellerstua.. Jeg er helt sikkert gal, men jeg skremmer meg selv også, for jeg løper i hundre opp trappene når jeg er ferdig nede. En dag tråkker jeg vel feil, og tryner, og deretter sklir helt ned igjen.. Jeg er også redd det plutselig står en skygge ekstra ved siden av meg, når jeg ser på veggene der.. 
Huff! Håper jeg bare kan glemme hele greia jeg... 


2 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg tror jammen meg at dere må flytte inn i annekset her hos oss med en gang ... der er det INGEN spøkelser iallefall! Klem fra farmor

Veronica:o) sa...

Hehe :o) Ja, det hadde vært noe =) Kanskje litt trangt? Hihi.. Nei, vil tro at spøkselset snart forsvinner.. Må da være kjedelig å stå nede i gangen hele tiden da.. hehe :) Takk for tilbudet. Da vet vi det, om vi ombestemmer oss :o) Klem