torsdag 4. mars 2010

Påskesol

Nå har jeg akkurat levert snuppa i barnehagen igjen. Hun hoster fortsatt litt, men den kan jo vare frem til april/mai. Merket hunhar vært lenge hjemme medmeg, for hun begynte å gråte da jeg gikk, og nektet å være der. Hun ville være med mammaen sin hjem igjen.. Det var veldig vanskelig å gå, men da jeg gikk forbi "vinkevindu", sto hun der og vinket, og virket allerede mer fornøyd.
Nå ligger Matheo ute i vogna si og sover. Det er fortsatt sååå nydelig vær ute. Får ikke sagt det nok. Man blir så glad, og får mye mer energi av sol og påskevær. Elsker det!

Nå tenkte jeg og lage meg litt god frokost, og kose meg med litt god morgen norge, før mini våkner. Jeg tenker det tar nøyaktig 3 1/2 minutt før han gjør det. For hver gang jeg har sånne planer våkner han... Og der, ja... Nå er han våken! Tok ikke 2 en gang.. Jaja..

Og et tips til dere med barnevogn: Ikke sett vognen rett under taket, pass på takras! Det er så skummelt, og fort gjort å ikke tenke over.

Ha en fortsatt fin dag :o)

Ingen kommentarer: