fredag 12. mars 2010

Helg, og grisebesøk idag =)

I dag har vi fortsatt vært friske alle sammen, så etter litt helgvask, kledde jeg og Matheo på oss, og gikk en fin tur i det knallværet som er nå om dagen. Da tok vi turen innom en venninne av meg, og drakk litt kaffe, så gikk vi videre bort og hentet snuppa i barnehagen. Da gikk vi innom grisen på vei hjem. Den er jo kommet ut av hula si, og det er stor stas å hilse på den =)


På bakken ute er snøen begynt å smelte skikkelig, og det er ikke lenge før hestehoven dukker opp, tenker jeg... Nydelig! Matheo har litt dårlig matlyst disse dager, så han har spist lite i dag, og var stuptrøtt klokka 18. Da måtte han i seng. Det henger sikkert litt i, etter han har vært syk i så mange dager. Håper det kommer seg..

Nå har jeg og snuppa ryddet opp lego i heeele stua, for legokassa måtte nemlig snu's på hodet for litt siden.. Så har vi kost oss med kylling og ris, og  litt is =)

Snart kommer Kris hjem og =)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Snuppa mi!! Gjett om farmor gleder seg til søndag ... sukk!! Kos og klem!

Veronica:o) sa...

Farmor: Jeg klarte å trykke vekk kommentaren tror jeg.. Den ble hvertfall borte... :( Men det blir kjempekoselig på søndag hvertfall! Tror nok snuppa også blir veldig glad for litt besøk.. hihi :)

Veronica:o) sa...

Nei, nå var kommentaren din der.. merkelig.. :)