lørdag 6. mars 2010

Spøker det??

I kveld har jeg vært på besøk hos Linda. Der var Monica også. Veldig koselig. Vi spiste taco, og skravla. :o)
Nå er klokka mange, og jeg er fryktelig husredd. Kris er jo hjemme da, heldigvis. Han er jo flink til å jage slemmingene bort!
For ikke så mange netter siden, når jeg hadde lagt meg hørte jeg noen dunk nede. Jeg løp ned, og begge barna sov godt i sengene sine, langt inni drømmeland. Men Emma, satt på toppen av trappa, med ørene bakover, som om hun også akkurat hadde hørt den samme lyden .
Jeg sa fra til Kris. Og han sa så klart bare: "Næsj.. Er da ikke noe!" Jeg sa: "Men du må sjekke alle rom nede..." Det gjorde han og ingenting der. Merkelig og skummelt.
Fikk høre i dag av noen som har veldig peiling på spøkelser (:o)!!) at spøkelsene banker i pipa før de kommer, visstnok.. Og da ble jeg redd ja.. Får frysninger i hele kroppen av å tenke på det.
Hva med om det spøker her??

Jaja, nå får jeg legge meg, i håp om at ikke noen spøkelser dukker opp.

Ingen kommentarer: