torsdag 11. mars 2010

God morgen

Nå sitter jeg med kaffekoppen og God morgen Norge på tv. Matheo krabber og reiser seg rundt, og er overalt. Virker mye bedre i dag, men tør ikke håpe for mye, siden feberen og oppkast kom snikende i natt igjen..
Isabelle blir levert i barnehagen av Kris nå. Der skal de gå på tur i dag, så kakao og sitteunderlag er pakket ned :) Hun er jo så stolt over kakao'n sin atte ;) Hehe, snuppa er heller ikke veldig kravstor. I går kjøpte jeg ny tannbørste til henne. Og hun strålte da jeg sa det, og den skulle hun kose med, og helst leke(?!) med.. Var nemlig ROSA OG bilde av postmann Pat på.. Kan det bli bedre? :P
- "Jeg elsker den nye tannbørsten min, jeg...."  Hihi, godt det ikke alltid skal mer til da:)


Etterpå skal jeg og Matheo på den såkalte 8 mnd kontrollen på helsestasjonene. Vi har nemlig ikke vært på kontroll siden 6 mnd kontrollen. Pga de var så utrolig opptatt med svineinfluensaen, hadde de nemlig ikke tid til noen flere kontroller før 1 årskontrollen.. Ehh.. Da ringte jeg selv, og fikk time til 8 mnd kontroll nå.. Han er jo 10 mnd.. Blir spennende med en sjekk..

Nå er kaffekoppen tom, og det er på tide å rydde litt etter morgenkaoset.. :o)

Ingen kommentarer: