søndag 21. mars 2010

Danseball

I dag har vi vært på danseball. Danseavslutninga med lille Isa. Det var veldig koselig =) Hun er såå flink til å danse. Ikke bare fordi jeg er mammaen hennes at jeg sier det, men hun kan alle dansene, og har veldig rytme i kroppen sin og følger takten gjennom hele sangen.

Vi hadde med mormor og oldemor, så kom bestefar og Michelle litt på slutten og så på. Kjempekoselig:) Det som er synd nå, er at vi må vente heelt til høsten til neste kurs. Men så går egentlig sommeren ganske fort også da ;)

Etter dansinga, dro vi hjem til bestefar, og spiste kjempedeilig thaimat. Hjemmelagede våruller, og kylling satay med peanuttsaus. Det var kjempegodt.Nam!

Begge ungene var helt utslitt da vi kom hjem, og slokna med en gang i sengene sine. Tok nok på på Matheosen også, etter å ha sitter mye rolig og sett på, og krabbet rundt og hilst på alle som var der:)


4 kommentarer:

FruHellstrøm sa...

Ååå men å skjønn video ♥
Ble helt betatt :)
Min tulle på 3 år går også på ballett og jeg gleder meg så til å se henne på første oppvisning, men jeg må vente helt til jul:) men men :)

Nydelig var ho iallefall:)

Ønsker deg en nydelig kveld
Klem Tina

Lillehjertet sa...

Veldig kjedelig at vi ikke fikk blitt med på ball med lille danseløven til tante :) Gleder oss til å se dere i påsken!!

Veronica:o) sa...

Lykkelig som liten: Takk♥ Hihi. Hun elsker å danse, så er heelt med:) Njåå.. så gøy med ballet også :) Kan tenke meg din lille tulle er nydelig hun også :)

Ha en fin kveld:)
Klem Veronica

Veronica:o) sa...

Lillehjertet: Ja, det var veldig synd. Får heller ta det igjen. Kommer nok fler ball =) Ja, gleder oss til å se dere i påsken. Når er dere hjemme igjen?