tirsdag 2. mars 2010

Siste måned av permisjon

Nå er det 2. mars, og det er min siste mnd av permisjonen. Rett etter påske er det tilbake på jobb. Mange blandede følelser der. Det skal nok bli kjempedeilig, samtidig som det kommer til å bli veldig rart og være borte fra babyen min så mange timer om dagen. Nå skal det jo sies at jeg har jo en stilling på ca 70 %, så har en del fri, heldigvis. Og han skal jo ikke i barnehage før i august, da han er 15 mnd.
Men dette året har gått så utrolig fort! Har gått hvertfall dobbelt så fort som det gjorde med Isabelle. Nå har jeg jo hatt dobbelt så mange barn, og dvs dobbelt så mye å gjøre også. Men det har bare vært kos og gå hjemme. Ikke kjedet meg ett eneste sekund.
Fordelen er at det er vår. Mye lettere og stå opp om morgenen og komme seg ut, når sola skinner, og det er vår i lufta. Er glad vi har fått barn på våren jeg :o)

Nå driver snøen og smelter ute, og det er helt fantastisk å være ute nå. Hadde jeg ikke hatt en syk snuppe hjemme idag og (som egentlig er blitt ganske frisk og vill igjen:P) hadde jeg tatt vogna og trillet en lang tur. Men holder været seg, blir det lange turer resten av uka :o)

2 kommentarer:

Monica Jensen sa...

Jeg trillet runden vår på 6,6km på søndag med Teo. Vi blir gjerne med å triller den en dag. Feks i morgen? :)

Veronica:o) sa...

Men syns du ikke det var litt ekkelt ved veiene? Vi vil veldig gjerne bli med å gå! Deilig tur-runde, spesiellt når det er så fint vær som det var i dag :o)