søndag 7. mars 2010

Slitne..

Det ble ganske seint i går (tidlig i morges..), og jeg er hvertfall rimelig trøtt i dag. Vi sov til kl 15 også, men uansett, så er jeg fortsatt altfor trøtt.
Vi hentet favorittbarna hos farmor,og fikk kjempegod middag.
Nå er det Matheo sin tur med feber. Han er varm, slapp, rød i kinnene sine og veldig forkjøla. Er så lei av syke barn nå, og de blir jo syke om hverandre hele tiden.


Jeg er veldig støl, og har vondt bak leggene og knærne mine. Ble det litt for mye sving i går på høye hæler tro? Hmmm.. Uansett, vi hadde det veldig gøy.Men det er flere mnd'er til det blir noen neste gang :)

Nå sover begge barna, og jeg og Kris har akkurat sett en film og spist masse godteri.
Det er veldig snart senga på meg, for i morgen er det mandag og tilbake til hverdagen.

Håper du har hatt en fin helg, også må du ha en fortsatt fin søndag!

Ingen kommentarer: