mandag 15. februar 2010

10 ting..

..jeg skal gjøre før jeg dør! Jeg har nok en gang blitt utfordret av Monica. Syns dette var veldig vanskelig.. Men skal se hva jeg kommer på nå i farta :o)

1. Følge opp barna mine, og være en god mamma.
2. Se barna mine vokse opp, og få sin egen lille familie etterhvert.. Om mange, mange, mange år!
3. Forlove meg, og gifte meg
4. Reise masse rundt i verden sammen med familien min.
5. En gang få et hus som er ferdig oppusset, og som er knallfint!
6. Vinne massevis av penger i lotto eller noe, sånn at vi får råd til å kjøpe oss en hytte på fjellet, eller ved vannet:o)
7. Dra på flere sykkelturer og skiturer i flere vintre og sommere framover.. Må kjøpe oss sykler og ski først da.
8. Fortsette med trening, og holde meg i form
9. Få innredet huset vårt akkurat sånn jeg drømmer om
10. Bli god til å lage mat og baking

Nå vil jeg utfordre
Lene
Amelie
Linn fra Solheim

Ingen kommentarer: