onsdag 3. februar 2010

Nesespray, hostesaft og kleenex...

Matheo er fortsatt så utrolig tett og forkjøla. Vi var hos legen IGJEN i går, pga hosten hans.. Høres ut som han bjeffer når han hoster.. Skikkelig skarp og ekkel lyd. Syns skikkelig synd på han. Men legen sa nok en gang at det ikke er noe vi kan gjøre med. Jeg ba om å få en hostesaft i det minste, og det fikk vi resept på, men han sa den var veldig mild, og ikke sikkert ville hjelpe. Irriterende. Får bare håpe den vil hjelpe litt. Han hoster jo hele tiden. Redd det var falsk krupp, men det var det visst ikke...
Denne uka, som Kris jobber tidlig, har jeg ikke bilen, så da går vi hver morgen til barnehagen. Litt av trim, med dytting av vogna med en arm, i snøhauger, dårlig måking, og oppoverbakker, mens jeg drar Isabelle på akebrett. Hehe. Må bare passe på å kle godt på oss, hvertfall lillegutt som er pjusk.

Jeg og Monica var og trente 2 timer i morges på jimu! Vi er skikkelig flinke. Så hadde vi tenkt å gå en tur nå i kveld, men jeg måtte desverre avlyse, siden jeg og begynner å bli ganske forkjøla. Vil ikke risikere å bli værre.. Sånn er det når man har dårlig immunforsvar:(

Vi får trene igjen i morgen tidlig. Gleder meg!! :o)

Ingen kommentarer: