lørdag 6. februar 2010

Da er begge barna flyttet ned =)=)

Nå er endelig rommet til Matheo ferdig. Og nå er senga hans plassert der. Og det var vel det. Hehe. Han har jo ikke fått så mye møbler og ting ennå, men før vi vet ordet av det, er det vel fyllt opp :o) Jeg tenkte jo å kjøpe ett fint veggord og ha på veggen, men Kris mener han skal lage sånn selv, så da får jeg bare vente og se hva han finner på..:p Det ble i hvertfall ett nydelig, babyblått rom, med hvite lister, og skal ha hvite møbler. Skikkelig fint. Og bilde kommer når vi har fått ting på plass, og vi har fått kjøpt det vi skal ha der inne.

I kveld får vi hyggelig middagsbesøk, så nå skal vi bare nyte resten av lørdagen. Og håper at første natt på eget rom går fint!

2 kommentarer:

Monja sa...

Hei...kom innom bloggen din via dib jeg:)så da måtte jeg inn å titte litt da vet du...nydelige barn du har...mine to små er også mai barn:)de er født 30mai 07 og 06.mai 09....så nesten som dine da...;)

Kommer sikkert innom her flere ganger....

ps..nyyyydelig lysekrone den lille prinsessa hadde fått på rommet..sukk, en slike skulle jeg likt å ha på barnerommet også:)

Hilsen Monja

Veronica:o) sa...

Hei hei :o) Tusen takk! Så koselig:)
Og så moro at dine barn også er maibarn, og nesten samme dato.. hehe.. Har du gutter eller jenter?
Den lysekrona er faktisk kjøpt på ikea, og vi er superfornøyde med den.. Skikkelig fin:)

Hyggelig om du kommer fler ganger.