tirsdag 23. februar 2010

Fortsatt en pjusk lillegutt

Matheo er fortsatt ikke helt i form. Veldig vondt i magen sin, stakkars:( Hver eneste bæsjebleie er en utfordring. Han har nemlig bæsj opp til nakken hver gang, og i tillegg skal han snu seg rundt. Jeg må alltid putte han oppi badekaret, kle av han der, og spyle hele han. Når badekaret blir vått, sklir han på magen, ryggen, og prøver og reise seg opp. Da sklir han ned igjen, og gnir håret og alt som er oppi bæsjen i badekaret. Deilig! Hehe. Jeg blir like svett hver gang, og bare den lille jobben der brenner sikkert en god del kalorier.
Men i dag har han spist en del mer enn i går, og han er jo helt i hundre for det! :o) Alltid like blid:o)
Siden det er vinterferie nå, ble det ingen dansing på snuppa i dag. Så nå har vi kost oss med middag, og litt sofa og slappe av, før det er legging.

Lyden av norge på p4 ringte meg ikke opp i dag heller. Kjedelig. Håper jeg kan prøve meg igjen i morgen :o)

Ingen kommentarer: