mandag 22. februar 2010

Er så lei av vinter og snø

Og ikke minst glatte veier!! Enten har vi veldig dårlige dekk, eller så er det isglatt på veiene nå... På vei hjem fra langhus ista, mellom ski og tomter, måtte jeg bare snu. Etter å ha prøvd å komme opp en liten bakke ca 10 ganger, hvor jeg sklei sidelengs tilbake igjen, hadde jeg null sjans. Biler kjørte forbi meg, noen kom opp uten problemer, mens andre sklei sidelengs, og sikksakk oppover bakken. Heldigvis sto jeg ved krysset mot kråkstad, så jeg kjørte gjennom kråkstad, og rundt.
En ting er sikkert, og det er at jeg hater å kjøre på sånt føre som er ute nå. Vil ha vår, sol og sommer. Bare veier, og grønt gress. Nå! :o)

Verdens vakreste barn, fra sommeren i fjor. Matheo var bare 7 uker.

2 kommentarer:

Amélie sa...

Kunne ikke vært mere enig! Snart pakker jeg sakene og rømmer landet. Jeg vil ha vår og sol! De veiene som er nå er jo livsfarlige. Var speilblank på vei fra langhus til ski i stad. Man måtte pent kjøre bak folk i 40-50:)

Veronica:o) sa...

Jeg og! Er drittlei denne vinteren nå. Vil faktisk holde meg inne til våren. hehe :P Jeg tør ikke kjøre stort mer enn i 50 selv.. Haha.. Er såpeglatte veier..:(