fredag 26. februar 2010

Morgenfugl har gull i munn....

....eller? Ehh... For en natt. Og for en morgen. Jeg var så dum å legge meg altfor sent igår, dvs ved 00-tiden.. Jeg fikk ikke sove helt med en gang, så etter å ha ligget i ca 20 minutter, og endelig falle i søvn, skreik det i babycallen.. Ikke så veldig deilig! Da var det i gang. Matheo skulle ikke sove helt med en gang, helst komme opp og leke. Veldig uaktuelt, altså. Han fikk litt melk, og sovnet etter en liten stund med skravling i senga si. Noen timer senere kom Isabelle opp, for hun skulle se på barnetv. Noe hun pleier på morgenen. Jeg tenkte ikke stort på det, så gikk og satt på nrk super. Da var det The voice der. Da skjønte jeg hvor tidlig det faktisk var, når ikke en gang barnetv hadde startet enda. Klokka var 05.30. Da sto vi opp. Hun var jo så klart sint, og lei seg fordi det ikke var barnetv, og jeg kan fortstt ikke trylle, noe som er veldig vanskelig og forstå.
Etter jeg leverte Isabelle i barnehagen, hadde jeg to valg, enten dra hjem og sove mer, eller dra på trening. Jeg dro og trente. Nå føles det veldig deilig. Jeg våknet faktisk:P
Men i kveld blir det tidlig kvelden på meg altså. Og tror det blir det på Isabelle også:o)

Ingen kommentarer: