mandag 8. februar 2010

I går hadde vi en skikkelig kosedag igjen :o)

Er så deilig med sånne dager. Var så utrolig deilig vær også. Så vi gikk alle ut på tur, med vogn og akebrett. Rett borti her har vi jo en stoor plass med mange akebakker og skibakker. Kjempedeilig. Så dit dro vi for å ake! Når vi kom hjem, lagde vi oss vaffler, og koste oss inne.
Så fant vi plutselig ut at jeg og Isabelle ville på kino. Jeg må ærlig si at jeg var veldig skeptisk, siden det har hun aldri vært på før, med tanke på det at hun sjelden sitter stille. Men vi dro, for å se Pelle Politibil går i vannet :P Og det var kjempekoselig. Snuppa SATT stille i hele 1 time og 14 minutter, pluss reklame før filmen! Helt utrolig. Hun følgte med, og det var veldig spennende. Jeg fikk jo høre en del ganger under filmen, at sånn Pelle-bil har hun hjemme i rosa. Den har jeg aldri sett, men skjønner nå at Pelle er den nye "greia" i huset.
Kino må vi mer på :)


Skjønner jo at han er den nye favoritten da :)

2 kommentarer:

Linn fra Solheim sa...

Det er en award til deg i bloggen min ;)

Veronica:o) sa...

Ååå, så koselig! Tusen takk :o)