søndag 21. februar 2010

Pappa er hjemme igjen :o)

I dag kom Kris hjem fra danmark igjen. Det var veldig deilig. Vi har kost oss veldig her hjemme altså, men gått i ett nesten hele tiden. På fredags kveld hadde jeg besøk av Monica og Christine. Det var kjempekoselig. Natt til lørdag ble Matheo litt dårlig, med diare, og mye våken om natta. På lørdag skulle vi i barnebursdag på langhus. Og vi våknet opp kl 8 til ett utrolig snøkaos! Vi var mildt sagt snødd inne! Jeg måtte ringe Kris i danmark, for å bli forklart åssen man bruker snøfreseren. Men jeg forstod lite av det han sa, og fant ut at jeg måtte prøve å kjøre ut, uten å ha måkt.
Selvfølgelig, når vi var klare til å dra, med full påkledninger, hadde selvfølgelig Matheo bæsjet seg ut, gjennom alle klær, så vi måtte skifte på nytt. Dårlig tid, og litt stress, men vi kom oss til slutt av gårde. Med stor sats, og full fart, klarte vi å komme oss ut på veien;). Veiene fra tomter til ski var ikke måkt omtrent, og det snødde sidelengs.

Vi koste oss veldig i bursdagen, men på vei hjem klarte jeg å kjøre meg fast på to steder, og i tillegg kjøre meg bom fast ved innskjørselen vår. Akkurat sånn at ingen andre biler klarte å komme seg forbi. Så jeg måtte ringe en venn, og få han til å komme og få meg ut. Hehe. Det ordnet seg til slutt.
Da hadde jeg bare en time på meg til å fikse og ordne meg, for jeg skulle nemlig tilbake dit vi var i barnebursdagen, på 50 årslag. En venninne av meg kom og var barnevakt til jeg kom hjem igjen litt senere.

I natt har Matheo sovet litt bedre. Våknet ett par ganger, men sov faktisk helt til ca halv ni. Deilig. Typisk at med en gang jeg er alene, uten Kris, så skjærer alt seg. Syke barn, værkaos osv osv. Men alt i alt gikk det jo veldig fint, og sett bort i fra alt stresset, så var det kjempekoselig! :o)
I dag har vi vært ute og spist indisk i ski. Det var kjempekoselig, og veldig godt! Elsker indisk. Nam! 

                                         Se, så mye snø det er kommet da! Helt sykt!

Ingen kommentarer: