mandag 1. februar 2010

Et lite gullkorn =)

Nå er det mandag, og ny uke. Vi har hatt en fin helg, med koselig middagsbesøk på lørdag også kino i går. Rommet til Matheo ble ikke helt ferdig, så vi prøver og få det ferdig i dag.. Ting tar tid.

På lørdag kom Isabelle med et lite gullkorn, da vi satt i bilen.
Isabelle: "Mamma.. Munnen min sitter fast...."
Jeg:  "Ja, det gjør den..."
Så ble det litt stille.. Hun tenker..
Isabelle : " Dere har laget munnen vår. Til meg og Matheo... "
Jeg og Kris prøver å ikke le.. Vi ble helt satt ut..Lurer på hvor hun har fått det fra..
Jeg: "Se, der tror jeg jammen meg jeg så en elg........"


2 kommentarer:

tante Lone sa...

hahahah, tante sitt lille gullkorn begynner å bli opptatt av anatomien :) gleder meg til hun begynner å spørre om HVORDAN dere laget den munnen....hohoho

Veronica:o) sa...

haha:P ikkesant.. merker at det begynner å komme mange rare spørsmål nå gitt... hehe... får prøve å ha mange lure svar på lur og da.. haha :P