torsdag 18. februar 2010

Tur med pus

I dag er det torsdag, og snart helg! Jippi! Kris drar til danmsrk imorgen, det blir litt kjedelig, men litt deilig også.. Man har godt av og være borte fra hverandre litt innimellom. Jeg har aldri vært alene med begge ungene i så mange dager før, så må ærlig innrømme at det kan bli spennende. Han er jo hjemme igjen på søndag, så er jo ikke såå lenge da:o)

Nå er Isabelle levert i barnehagen, og det har kommet masse mere snø.. Huff! Og det går seriøst nesten ikke an å trille vogna ute nå. Men det gikk bra, vi måtte bare droppe akebrettet i dag. Emma ble med i dag også. Hun trasket bak oss. Og for hver bil som kommmer, nekter hun å flytte seg. Hun bare sitter midt i veien, og lurer på hvorfor den bilen står og venter på henne, for hun har da ingen planer om å flytte seg. Og jeg må jage henne til siden for hver gang.

På vei hjem, kom jeg på at jeg "glemte" Emma. Så når jeg hadde kommet ut av barnehagen, roper de som er ute i barnehagen, at Emma ikke har fått med seg at jeg hadde gått, så hun satt og ventet utenfor avdelinga. Da måtte jeg rope og hoie på henne. Men hun kom ikke. Til slutt måtte en ansatt bære henne bort til gjerdet, og jeg løfte henne over. Da var vi på vei hjem igjen:o)

Nå (i skrivende stund) har Matheo akkurat våknet etter å ha ligget ute i vogna si og sovet. Og jeg har akkurat prøvd meg på ett nytt bilde i photoshop, men får det ikke helt til. Skal være løitt mer vanneffekt på nederste delen da. Men orka ikke mer nå. Holdt på med det samme bilde siden i går kveld.

Ja ja, dere får ha en fortsatt fin lille fredag!

Ingen kommentarer: