onsdag 10. februar 2010

Ikea-tur i dag

I dag våknet jeg opp med kjempeforkjølelse. Var tung i hele kroppen, og kjempetett. Hadde planer om å trene, MEN det kunne jeg bare ikke. Da hadde jeg svimt av etter 5 minutter på tredemølla, tror jeg.
Etter noen timer med kaffe, dusj og litt sofaen, fant jeg ut at jeg ville på ikea og kjøpe kommode til Matheo'sen vår. Kris vet ikke om ett værre sted på jord tror jeg, og mildt sagt, hater han Ikea. Hvertfall med meg på slep, for jeg "skal jo bare" hele tiden. Hvertfall når vi kommer til kubbelys, blomster og stæsj. Da må Kris mer eller mindre bare lukke øynene, og går rett forbi. Så hvertfall, i dag dro jeg faktisk uten han. Og jeg kunne bruke den tiden jeg ville. Deilig og luxus. Hehe. Fant kommoden jeg skulle ha, også så klart litt duftlys og sånn. Fant egentlig veldig mye mer jeg skulle ha og, men kontoen min sier at jeg må vente til neste lønning istedet. Greit nok.
Kommoden jeg kjøpte har jeg sett på i snart 1 år eller noe. Men har hele tiden hatt lyst å ha den i stua eller i gangen. Men fullt mulig en sånn ender opp i gangen og, for den er superfin, og passer veldig fint inn her syns jeg:o)
Deilig å ha en ting til på plass. Klær TAR mye plass, så det er godt og få litt orden i klærne til minismurfen nå når han  begynner og få en god del klær :o)

1 kommentar:

Maria sa...

Fin kommode :) MEEEENNN....det er lov å stikke innom når du kjører forbi huset vårt :)Sees på søndagen :) Blir koselig :) Klem fra jentene på Lambert