tirsdag 16. februar 2010

Skremmende gåtur

I kveld har jeg og Monica gått vår faste tur rute her i Tomter. Den er ca 7 km lang, og vi går den fort på 1 time. Målet vårt er å gå fortere for hver gang. I kveld, når vi gikk, var det mørkt ute. Etter hvert som vi begynte å komme lengre og lengre uti skauen, hvor gatelysene begynte å ta slutt, og husene begynte å bli langt vekk, begynte vi å skremme hverandre mer og mer med hva vi så på veiene. Følte vi så noen stå i skogen og stirre på oss, at de løp bak oss, at vi skulle møte på bjørn, ulv og elg.. Ja, vi ble mildt sagt livredde, og begynte å løpe mesteparten av veien. Når vi kom til noen låver, og en stall med hester som sto ute var det en traktor som kjørte rundt.
Vi tenkte med en gang på motorsagmassakren, og løp i hundre.  Tenkte han kjørte etter oss, og at hestene hoppet over gjerdet... Hehe..
Haha, at det går ann å skremme hverandre såå mye! Ja ja, vi fikk da i hvertfall oss en god trim!

5 kommentarer:

Monica Jensen sa...

hahahahaha.. ja,var god trim da :D

Linda sa...

Uff da.. det hørtes scary ut... :)

Men snupper den turen er ikke 7 km, den er 5 km. Øyvind har sjekka, blei så skuffa når jeg hørte det for den virker så sykt mye lengre. ;(

Veronica:o) sa...

Ja, var kjempeskummelt!!! Hehe, men vi har kjørt hjemmefra her og rundt, og den er faktisk nærmere 7 km altså ;) Ja, den virker kjempelang!! En veldig bra runde å gå/jogge! Du må bli med en gang, så bare si fra!

Monica Jensen sa...

Linda: Tror den er 7km.. for jeg har gått en runde med deg før, som jeg tror at du kanskje tror vi går (da jeg hadde med bikkja til mamma).. men vi går ikke akkurat den samme runden,vi går en som er litt lengre :)

Monica Jensen sa...

hehe..Eirik og jeg kjørte runden for morroskyld. Måtte bare sjekke. 6,6 km er den turen :)